Autor Wątek: CITROËN KONTYNUUJE ŚWIATOWĄ OFENSYWĘ W SEGMENCIE SUV  (Przeczytany 186 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rafaucio

  • Stowarzyszenie SKC
  • Gawędziarz-erotoman
  • Wiadomości: 3951
  • Postaw piwo: +19/-0
  • Marka samochodu: Citroen
  • Model: "Cezaria" C5 2.0 HDi '02 i Astra G 2.0 DTI '02
  • Prawidziwe imię: Rafał
CITROËN KONTYNUUJE ŚWIATOWĄ OFENSYWĘ W SEGMENCIE SUV
« dnia: Czerwiec 22, 2017, 06:54:33 am »
CITROËN KONTYNUUJE ŚWIATOWĄ OFENSYWĘ W SEGMENCIE SUV-ÓW Z NOWYM KOMPAKTOWYM CITROËNEM C3 AIRCROSS.

Citroën kontynuuje światową ofensywę w segmencie SUV-ów. Po wprowadzeniu modelu C5 Aircross, prezentuje z kolei model C3 Aircross. To kompaktowy, pełen wyrazu SUV nowej generacji. Osobowość tego modelu odzwierciedlają liczne możliwości personalizacji, obejmujące 90 kombinacji wyglądu zewnętrznego i pięć możliwości wystroju wnętrza. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, ten „People Minded SUV” oferuje niespotykanie przestronne wnętrze o wyjątkowych możliwościach konfiguracji oraz doskonałe doświetlenie kabiny dzięki otwieranemu, przeszklonemu dachowi. Model C3 Aircross, stworzony w myśl programu „Citroën Advanced Comfort®”, zaprasza do podróży w komfortowych warunkach i zapewnia unikatowe doznania z jazdy. Swobodnie czuje się w mieście jak i na dalekich trasach, ma większe możliwości poruszania się w trudnym terenie dzięki systemom Grip Control ® i Hill Assist Descent. Dodatkowo dysponuje zaawansowanymi technologiami obejmującymi 12 systemów wspomagania prowadzenia, takimi jak wyświetlacz przezierny HUD i cztery technologie łączności z otoczeniem, jak np. bezprzewodowa ładowarka do smartfonów. Nowy kompaktowy SUV Citroën C3 Aircross trafi do sprzedaży w drugiej połowie 2017 roku, najpierw na terenie Europy, a następnie na rynki pozaeuropejskie.

zaprezentowała dzisiaj nowego, kompaktowego SUV-a Citroëna C3 Aircross i zamierza podbić ten segment rynku, na którym sprzedaż w latach 2012 - 2016 w Europie i na świecie uległa aż pięciokrotnemu zwiększeniu. Dwa „People minded” SUV-y odpowiadają oczekiwaniom klientów. Już na etapie projektowania konstruktorzy uwzględnili sposoby użytkowania samochodu i marzenia klientów o samochodzie, przesycone duchem optymizmu i wspólnych wypraw. SUV-y nowej generacji łączą styl budzący poczucie bezpieczeństwa z przykuwającą uwagę, oryginalną, pełną energii osobowością. Wprowadzają nowy standard w zakresie komfortu, walorów użytkowych i warunków podróżowania. Są idealną ilustracją bogatego know-how marki w zakresie stylistyki, przestronności wnętrza i zapewniania dobrego samopoczucia.

Nowy Citroën C3 Aircross czerpie inspiracje z zaprezentowanego podczas targów motoryzacyjnych Genewa 2017 koncepcyjnego modelu C-Aircross i w pełni odzwierciedla DNA marki. Dzięki temu wnosi powiew świeżości do świata kompaktowych SUV-ów. Z zewnątrz samochód wyróżnia się unikatową sylwetką. Oferuje niespotykany wachlarz możliwości personalizacji, który pozwala zaakcentować jego silną osobowość. Innowacyjne wnętrze imponuje typowym dla marki komfortem związanym z programem Citroën Advanced Comfort®, który jest ukierunkowany w szczególności na zwiększanie przestronności, możliwości konfiguracji i doświetlenia kabiny. Nowy Citroën C3 Aircross w pełni wpisuje się we współczesny styl życia. Jest połączony z otoczeniem i oferuje wszelkiego typu technologie ułatwiające życie zarówno w mieście jak i na dalekich trasach. Jednym słowem jest to SUV skierowany do klientów ceniących wyrafinowanie, dobre samopoczucie i wędrówki po bezdrożach, aby móc zdobywać całkiem nowe oświadczenia.

źródło: Citroen Media

Rodzina Cytromaniaków :)
Rafał, Magdalena i Igorek :)